Filmförslag: Mordet på Olof Palme.

21.7.2011.

Strix Television AB

Lumaparksvägen 11

120 87 Stockholm.

Filmförslag: Mordet på Olof Palme.

Jag medsänder två böcker i rubricerade ämne: ”Palmemordet: Affären Anti Avsan”, 2009, samt ”Palmemordet: DE SAMMANSVURNA”, 2011.

I den första boken utpekar jag dåvarande piketpolisen, nuvarande rådmannen vid Stockholms Tingsrätt och moderate ledamoten av Sveriges riksdag Anti Avsan som Olof Palmes mördare. I den senare boken ansluter jag mig till det officiella, offentliga, odementerade uttalande som gjorts av den vid rikspolisstyrelsen högt stabsplacerade chefskriminologen och professorn Leif GW Perssons (bifogas), med innebörd att mordet på Olof Palme skedde inom en konspiration av bland andra poliser.

Jag står fortlöpande i förbindelse med riksåklagaren och rikskriminalpolisen, men på mina frågor om huruvida Avsan är mördaren eller om över huvud taget en poliskonspiration föreligger får jag inga svar, endast upplysningen att ”förundersökningssekretess råder”.

Där står saken i dag. Jag utpekar en bestämd f d polisman, medan Leif GW Persson hävdar att en poliskonspiration föreligger; ingen av dessa uppgifter har dementerats.

På min blogg,

www.svenanerpalmemordet.blogspot.com,

går mitt fortfarande pågående arbete med denna sak att följa.

Jag föreslår nu att denna stora men av den svenska rättsstaten förträngda händelse dokumenteras av Strix. Jag ser nu ert fina program om vårdcenralen i Maria, gjord med aldrig sviktande gott omdöme.

Gå in i denna stora svarta affär och se vad ni hittar, se vad ni som filmare blir lockade av! Den klargörande dokumentären om Palmemordet har givetvis också en stor presumtiv utländsk publik.

Angelägen hälsning!

Sven Anér, Öster Edinge 271, 740 10 Almunge. 0174-500 66.   ./. bil.

1 kommentar:

  1. Får vi gissa att "förslaget " går direkt i papperskorgen ;)Förresten vilket är syftet att göra det som ett Öppet brev och blogginlägg här?

    Att fastställa din identitet som riddare av den sorgliga skepnaden? Du har i sådant fall lyckats fullständigt!

    SvaraRadera

Läs sidan "Om kommentarer"